RFID løsning imødekommer krævende kunder

RFID løsning imødekommer krævende kunder
1. juni 2017 sorenj@nosuchagency.dk

Krævende kunder = RFID løsning

Kunderne er mere krævende end nogensinde og vi har nu mulighed for – at tilgodese deres nu og her behov, eks. via online salg, at produktet er i den rigtige størrelse, den rigtige farve og til rådighed i butikken m.m. Derfor er det vigtig, at vide nøjagtig hvad der er tilgængelig i butikken.

Præcis lager data kræver RFID

RFID-teknologi gør det muligt at automatisere lagerstyringen i Jeres butikker, hvilket resulterer i optimal merchandise/vare tilgængelighed for kunderne – med en in-store lager nøjagtighed på over 98%. Forkerte forsendelser, administrative fejl og defekt ERP-data, der fører til unødvendige out-of-lager situationer er endelig en saga blot.

RFID giver overblik og økonomisk gevinst i en tid, hvor der er stigende konkurrence.

Vil du høre mere en RFID løsninger?

Kontakt en af vores konsulenter for yderligere information omkring SensorTeks RFID løsninger. Vi dækker hele Danmark og kommer gerne på besøg og demonstrerer hvordan du kan effektivisere kundetilfredsheden.

Konktakt vores salgsteam
for tilbud og rådgivning